RSS 2.0

Abstinens.

NEJ! inte sån abstinens.... jag sysslar inte med tobak,  ingen annan abstinens heller för den delen heller, eller jo, nu ljög jag ju. Men den abstinensen jag pratar om är träningsabstinens.
Jag avskyr att vara sjuk, för då kan man inte träna.

Skulle ha tränat dans ikväll som ni säkert redan vet vid det här laget. Det skulle ha blivit par filmning ikväll så att vi kan se vad vi i paret behöver träna på. Givade hade det varit, MEN jag hoppas verkligen jag är på benen till på torsdag för då får vi en ny chans tydligen.

Fick avboka morgondagens Core pass på 360 också.. men som sagt, hoppas vara tillbaka på banan på torsdag åtminstone.

MEN, bara för att jag inte kan träna så finns det ju annat man kanpyssla med, jag håller fortfarande på att få ordning på mina värden som ni vet och ja, det har blivit bättre men ska bli ännu bättre.
Jag hade tänkt bli bra på att räkna kolhydrater i maten och i livsmedel fördå blir det enklare att dosera rätt insulin till det.

Så lite det blir nog kvällens uppgift.
Beställde också lite saker från gymgrossisten som tex. charlotte perellis proteinpuler i serien "fit & smart"jag tror nämligen att jag får i mig för lite av detta då jag är ganska dålig på att äta kött. Har också läst att det ska vara bra för blodsockret och dämpa sötsuget = bara plus alltså. Är ju såklart bra för andrasker också. men nu valde jag att ta upp dessa. Varför förstår ni nog. Beställde även vitaminerna i samma serie och måltidsersättningspulver. (äter det till frukost som jag skrivit i tidigare inlägg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback