RSS 2.0

Kreativitet.

Idag hade jag en sådan där dag när man känner sig oerhört kreativ.
Särskilt på lunchen då jag och Zandra gick till Ateljé Elisabeth Victoria och fick oss lite stuvbitar :)
Det är ju stundande SM nu snart så tävlingsoutfits ska sys.

Jag tror dock att jag och Jonas kommer köra på "AIK färgerna"  ( vi syftar på att vi måste ju visa att vi kommer från Skellefteå, därför är det ju solklart att vi ska tävla i Svart / gult, plus att det gick ju alla tiders när vi tälade i dessa otroligt snygga färger i Umeå då vi vann.)

I alla fall så fick jag galet mycket ideér till vad jag vill sy för kläder av tygerna jag fick.
Jag måste sätta mig ner och skissa ner ideérna så att jag kommer ihåg dem.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mitt blodsocker har skött sig ganska bra idag också. Vet inte om det hade att göra med att jag inldde dagen med att träna på gymmet??  ill gärna tro att det hade en bidragande orsak, men vet inte. Det är nog sårt att säga efter bara en gång. Imorgon blir det spining efter jobbet med Lina och Emelie. Ska bli galet kul, jag minns inte riktigt när jag sist var på ett spinningpass faktiskt.
Längtar dock till fredag för då hade jag tänkt köra core passet på morgonen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback