RSS 2.0

Ny dag.

Var så otroligt kul att vara tillbaka på byrån idag!! ååh  vad jag har saknat dem!
Jag är otroligt glad (har sagt detta förut)  att jag har fått jobb där och att jag även ska göra mitt examensarbete där vilket betyder att jag får vara där ännu längre. För egentligen tar ju faktiskt denna LIA period slut redan i övermorgon! oj på tal om det! jag måste fixa något bra... hm får fortsätta fundera. dagen har som sagt gått bra, och det har varit ganska mycket att göra, men det är bara kul.

Efter praktiken gick jag direkt till 360 för att träna lite. Har testat mina nya easytone nu och jag kan bara säga att I LOVE THEM! galet sköna var de och att de matchade min outfit är ju bara ett plus. Jag trivs verkligen att träna i glada färger. som typ rosa, typ cerise :) min vattenflaska är också denna härliga färg, omän då något transparent ;) kommer från Champion och stödjer rosa bandet. bara plus alltså.

Blev löning och gym.
på fredag morgon är det dags för core igen, och på söndag är det dags att göra det jag tänkte göra förra söndagen men inte riktigt var i form för. Då blir det dubbelpass. Först cardiomuscle och sedan barbell på det.
jag återkommer med recension hur det gick.

Idag har jag också testat produkterna jag beställdefrån Gymgrossisten. bilden jag visade i förra inlägget kanske ni kommer ihåg??

Protein pulvret var verkligen en hit! iaf om man blandar med lättmjölk! det smakar verkligen som smält jordgubbsglass. Måltidsersättningen var också helt ok. Men slog inte proteinpulvret.
ska också bli himla intressant att se vad det har för inverkan på mitt blodsocker. OCH min träning givetvis.

Imorgon blir det dans! ska också bli galet kul! jag har ju inte dansat sen förra veckan! Skandal rent ut sagt! 

Nu ska ni få höra nåt ännu galnare! mitt blodsocker har legat typ PERFEKT hela dagen?!  hur bra är inte det ??

Nåja, nu ska jag stänga ner här...  bäst att sova så jag inte blir lika sen som imorse.. gaah! jag måste inse att JAG KAN INTE KUTA MED en träningsbag full med grejer.... OCH en handväska... jesus!

bjuder på några  bilder från torsdagens hockey sammadrabbning mellan SAIK - FBK. Första SM finalen i Skellefteå på 33 år.


Enjoy!

Bilderna är lånade från Norran.se

Läckert va??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback