RSS 2.0

Svar.

Hej!
ledsen att jag inte skrivit på ett tag.Jag har haft lite fullt upp.
Jag vill börja med att tacka för kommentarerna i mitt förra inlägg "ve vet vad pojkar gör om natten."
fortsätt kommentera snälla ni :) det är så otorligt roligt att höra får er därute.
vad kul att höra att ni gillar det jag skrev.
Jag tar till mig allt ni säger, jag blir så otroligt glad av era kommentarer, det ska ni veta.

Svar till Pia:

Ja! så känner jag också! som att det kommer någon helt annanstans ifrån än vad vi gör.
Jag hade, men vi har gjort slut nu. Men vi skiljdes åt som vänner och har fortfarande kontakt och kan umgås vilket känns otroligt bra. Så det är helt korrekt uppfattat av dig, jag är singel nu.
Vad kul at höra att du följer den :) det värmer.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ni frågor eller synpunkter eller ideér på vad ni vikk höra mer om eller annat ni tycker jag ska ta upp här får ni gärna slänga in en kommentar, jag gillar att få feedback, och ideér på saker ni vill läsa om är såklart alltid av intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback