RSS 2.0

Bättre...

Mitt blodsocker har blivit bättre. Jag har pratat med min diabetessköterska nu och ändrat maten lite igen.
Lagt till lite grönsaker till yoghurten så att det tar lite längre tid så att insulinet hinner ifatt och inte går om varandra.
äter nu också bönor och morötter till bland annat.

Idag har jag också fått se mina alldeles egna visitkort :)
Den dagen jag får ha mitt alldeles egna i handen, det kommer kännas stort. För nu känns det som om jag kommit mig någonvart.

Att se kortet på papperet och det varen bild på jag och det stod Isabelle Lindfors Resekonsult det kändes (ursäkta språket) men förbannat meningsfullt. För ja, i maj är jag faktiskt riktig resekonsult.

På torsdag kommer norran och interjuar mig.  det ska bli otroligt roligt.
Blev tillfrågad idag också om jag kunde sjunga på ett dop i april. Självklart, jag blir så glad att ens få frågan. Klart jag vill.

Sjöng på hockeyn ikväll rafflande match var det. Men roligt.
Börjar vara mer avslappnad nu när jag sunger och kan faktiskt känna hur otroligt roligt det är (och nästan lite mäktigt ibland)

Mer  saker har nog hänt men just nu kommer jag inte på nåt mer.


Lyssnar på Blender - Ingen är perfekt. sjukt bra låt och otroligt bra text.

kommer mer imorrn...  vet inte riktigt hur jag ska formulera alla mina tankar jag har i huvudet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback