RSS 2.0

dagen idag...

Jag trodde det gått bättre....


men detta är sanningen. nåja inte såå farligt... men hade ju varit bättre om HELA var grön.

vad har jag stoppat i mig idag då??

Frukost likadan shake som igår (jag äter alltid samma så i fortsättningen kommer jag endast skriva shake.)
morgon kaffet blev äpple med keso och kanel.

lunch blev yoghurt och lite plocksallad från ICA..glömde köpa frukt till eftermiddagsfikat ..:/

eftermiddagsfikat??? vatten och lakritsbilar.. INTE BRA !!! jag vet... men det var vad jag hade tillgängligt... såå...
middag blev en shake (skulle på gymmet och träna barbell)  och nu äter jag kvällsfika.
idag fick ni inget kvällsvärde då.. för det har jag faktiskt inte kollat än.
har förövrigt känt mig som någon form av superwoman ikväll.. galet tidseffektiv har jag varit. Efter "jobbet" gick jag förbi ica och handlade det jag behövde. Sedan blev det en rask promenad hem för att byta till träningskläder, sätta i två tvättmaskiner betala en räkning och dricka min shake innan gymmet.
var på barbell passet medan maskinerna tvättade och när jag kom hem hann jag stoppa i en tredje samt stoppa det som skulle torkas i torktumlaren, duscha och nu slutligen sitter jag här. Just ja,  slötttade  lite på greys också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback