RSS 2.0

Hur går det??

Jag tror det går bra. men vi ska se..

fortarande ganska många "gula" värden, och den röda har ökat. Iiih! det är ju GRÖNT vi vill ha.



men, det har ju tagit sig i alla fall.

Så?? ad stoppade jag i mig under dagen då??

Jo:

till frukost blev det en Naturdiet shake med smak av smultron och vanilj.
Brukar egentligen äta den vid 08:00 sbret men igår blev det ganska mycket tidigare, närmare bestämt en dryg timme tidigare då jag skulle förbi på sjukhuset innan jag började på reseproducenten för att fortsätta nysta i varför mina värden inte riktigt varit vad de borde på sistone.

Efter det, när jag kom till reseprod. hade vi morgonkaffe :) då åt jag ett grönt äpple skuret i btar tillsammans med keso och kanel. (det var här just efter som mitt ena röda (låga) värde kom.

Sedan var det lunch vid halv ett .. då blev det sushi :)

Senare på eftermiddagen... ka det ha vart vid halv 4?? då åt jag i alla fall en banan. och gula tomater. (coctail).

efter praktiken skyndade jag mig till dansen där jag drack en måltids shake för att dansa på den.
Personligen tycker jag de är ultimata att äta innan jag ska träna av något slag, för man är mätt och blir inte tung i magen så att man kan få mjälthugg.

åt sedan lite kvällsfika när jag kom från dansen, (dansade i 3 timmar) och till sanningen hör lite godis.

Summan av kardemumman?? dessa värden.

Hände inte så mycket speciellt igår. Men var galet kul på dansen OCH SAIK vann ju faktiskt och min favvo spelare (ok, då.. EN a mina favvospelare)  #21 Jimmie Eriksson satte slut målet i tom kasse! SÅKLART missade jag det... men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback