RSS 2.0

Tankar.....

Ja, jag är nog en tankemänniska, eller "nog" jag ÄR en tankemänniska, för jag tänker oerhöt mycket på allt och ingenting. När jag behöver få svar på funderingar jag har gillar jag att sätta lurarna till mp3:n i öronen och sedan gå ut och gå. Gärna i byn där jag är uppväxt. Finns så bra vägar där.

Ofta när jag kommer tillbaka har jag också svaret på frågan jag hade när jag började gå.
jag kommer nu länka tillen mycket god vän till mig, för det hon skrivit var så bra och mycket av det vill jag också säga..  Marica. Som det är svårare att faktiskt våga lita på någon och sänka masken, än att ha den ständigt uppe för tanken på att man tror att man ska bli sviken, för att man vet hur det är. Jag tycker det var bra skrivet, för är det inte så så säg??  i den värld vi lever i. Men det är väl kanske också en del av livet , trist nog.
Men någonstans så tror jag också eller förresten jag ändrar mig jag tror inte jag vet. för jag har provat.
Att dom som verkligen betyder något de finns alltid där oavsett när.

Många komenterade just detta för mig  den dag jag valde att följa en av mina största drömmar att jobba utomlands.
"Men,  åker du ifrån vänner och familj??" "hur vågar du det??"

vad svarade jag då?

"Jo, för detta är något jag måste göra, gör jag inte detta nu kommer jag ångra det för resten av mitt liv. "
"För att jag vill det så starkt, och för att jag VET att genom att göra det här så kommer jag att få veta vilka som betyder... vilka som alltid finns där oavsett vart i världen jag är."

Ni som följt mig ett tag vet också att jag är en  strong believer in following my dreams. för det tycker jag att man ska. Det är viktigt för mig.

Jag har mycket jag vill, och ingenting är väl egentligen omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid? Jag tror det, och jag tror det är bra att jag tror det för det gör att jag ger inte upp förrän jag har försökt, i mångt och mycket.

Jag fick en ny idé nu ikväll, som jag tror jag ska sätta i verket,  eventuellt. vad det blir kommer ni att kunna ta del av mycket snart i sådant fall.


vad drömmer ni om förresten???

Jag drömmer om att få vara del av och ordna  en gala i förmån för diabetsfonden, jobba på wallmans, vara med i melodifestivalen och att skriva en chick. lit bok. OCH att bli en  riktigt vass resekonsult ;)
typ...

ouppnåeligt?? njaa  några kanske men inte allt??
Blondinbella kan ju.

Hon är förövrigt en kvinna jag ser upp till. gud vad bra hon är!


Nu känner jag att det blev mycket svammel här så därför tänker jag sluta knappra tangenter nu och gå över till annat.


Jo. för ett tag sen var mitt värde nere på 6! yeei.... (efter GALET mycket inslulin = inte okej....)  ringer sköterskan imorrn.

Nighty night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback