RSS 2.0

Vad gör jag för fel???

Jaa, jag fattar seriöstar inte.
Någonting är det som är fel. Tror jag måste ringa min diabetes sköterska imorrn för det här håller inte.
vet typ inte ens när jag hade ett värde på typ 6, är det UNDER 10 är det alltid typ 9. oftast över,  ändå har jag tagit bort det mesta av sockret i min mat, äter inget socker emellan måltiderna och tränar varje dag.
tror ni jag då blev lite förbannad när jag var på gymmet idag och tänkte att jag nog skulle gå och kolla värdet? gissa vad det låt på??? 23!!! 23!!!!! jag hade inte ätit NÅT efter 15. för då drack jag en kaffe och åt två halvor av en jordnöt allt EN jordnöt???

Vart kommer dessa siffror ifrån??
som jag sa till mamma när jag ringde efteråt på vägen hem och beklagade mig, "jag skulle typ serriöst kunna dricka enbart vatten en dag och ändå skulle mina värden vara höga??? "  ja, jag var lite extrem men jag tror ni vet vad jag menar.

Jag förstår verkligen inte vart detta kommer ifrån.
irriterad??  svar JA!

som ni förstår så lever jag just nu i vad  nog många diabetiker kallar diabetshelvetet. för detta ÄR verkligen botten.
Har tränat varje dag i veckan och kommer fortsätta med det, imorgon är det dans och på fredag blir det core och typ crosstrainer innan jobbet.

och tänker fortsätta med samma lunch innehåll också så får vi se. vad består den av då??

Jo, 2 kokta ägg, 1 avocado och en smoothie utan  socker såklart.  gjord på yoghurt utan socker, frysta hallon 1 banan (blir flera smoothies) aningens mjölk (lätt) och aningens proviva.


Förutom detta har dagen varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback