RSS 2.0

Vem vet vad pojkar gör om natten???

Ja, jag kom att tänka på den gamla dängan med "Friends"...

"Vem vet vad pojkar gör om natten
Allt man hör e skratten
Vi vill veta er hemlighet
Allting som vi känner
Ovissheten bränner
Vem vet vad dom gör
Vi vill veta allt som pojkar gör om natten"

Skämt åsido, men det ligger faktiskt en del sanning i det.
Jag blir så irriterad, "killar" verkar verkligen tro att vi tjejer inte är funtade alls!

Het serriöst?? tror de inte att vi fattar någonting?? OM någonting??  i synnerhet när det kommer till dejtande och icke dejtande??
trust me, vi vet mer än ni tror.

En annan sak jag tänker på är magkänslan, tycke det är rätt galet egentligen hur mycket en känsla kan säga en. Man borde verkligen lyssna på den lite oftare tycker jag.
Meen... det är alltid lätt att vara efterklok. Givetvis.

det här inlägget kommer bli äldigt konstigt, och säkert inte heller särskilt sammanhängande, men jag måste få skriva av mig lite.

Och alla dessa spel.... är man intresserad av nån ska man verka totalt ointresserad... osv osv... listan kan göras lång. Men sedan är det ju också lite av tjusningen, dessa spel.. eller?? 

Iband tror jag att man tänker alldeles för mycket.
Och JA killar också!!

Bara för att vi säger att vi gillar er.. så betder inte det att vi planerar att gifta oss med er.
Jag tror ibland att vi är mer lika än vi tror..  fast nej kanske inte.
Eller jo, killar tycker att tjejer är komplicerade och vice versa... så okej då på vissa plan.
MEN vad som gäller båda... också! är att " you can't have the cake.... and eat it too"...  ok.  det kanske fungerar ett tag, TILLS någon träffar någon som känner en tredjepart.. som känner en annan som känner någon.. osv.
Wake up sweetie! det fungerar inte hur länge som helst. kanske i New York.



Vad tycker DU?







Kommentarer
Postat av: Pia

Jag håller med! Ibland känns det som om killar kommer från en annan planet! men kan tänka mig att dom känner lika dant ibland :P

har läst din blogg ett tag så undar vist har du kille??? med detta inlägg känns det som om du är singel.

2011-03-31 @ 09:05:26
Postat av: Ingela

Åhh sååå mkt sanning du skrev!! Tack

2011-04-05 @ 16:14:46
Postat av: Sara

Håller med, visst tjejer är komplicerade men de är fasiken killar också.

haha de funkar inte att spela ett spel i en stad som skellet, New York ja, eller tillslut på något sätt kommer alltid sanningen fram oavsett vart du är.

2011-04-05 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback