RSS 2.0

mycket dålig uppdatering.

Det ber jag om ursäkt för  men  snart  blir det bättre med sådant.
Det är  nämligen så att det händer hemskt mycketi  mitt liv just nu så jag har  inte så  värst mycket  tid över till lilla datorn.
Jag  håller nämligen  på att packa ihop mina saker  hemma hos mina föräldrar eftersom att jag  någongång i nästa vecka, eventuellt på tisdag börjar flytta in i min nya lägenhet här i stan .Sedan så är det ju  skolan också har  ändå hunnit att beställa alla böcker jag behöver innan jul så det känns som bra så har jag  stökat med intyg hit och dit  osv.  Me blder och berättelser kommer såsmåningom både från Göteborgs resan och mallis resan. :) var så säkra :)

Är otrolgit roligt att se att ni är ett par stycken som faktiskt följer med i min blogg:)  det gör mig  himla glad :)

Jag håller också på med ett litet "renoveringsprojekt" om man nu kan kalla det så. Jag har e n liten "byrå" som man kan ha på ett  bord, ja ni förstår kanske vad jag menar typ  för smycken och sådant i trä som jag håller på att måla  och gör decoupage på ( eller hur det nu stavs)  bilder kommer på det också var så  säkra :)

Har haft väldigt trevligt ikväll ska  sägas, var otrolgit roligt att träffa gamla arbetskamrater :)  så blev det en kort men mycket blöt sväng i regnet till Nordanå området och "matfesten"  som håller till där hela helgen.  det var första gången jag var det  me ndet verkade helt okej. :)

nu sa jag  gå och mysa med fredde och sedan sova, jobb en  liten  stund imorgon sen får vi se vad det blir :) har pratats om eventuellet  någon öl/cider  eller lite vin me n vi ser väl, ska försöka  titta in här imorgon om jag har tid  annars får  ni fortsätta ha en  bra kvälll och en strålande morgondag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback