RSS 2.0

Creds till ICA Maxi.

Ja, vill börja med att ge  lite creds till dom.
Var flrbi där öfr at handla lite ingredienser till min middag som skule bestå av en grekisk sallad med lite mer mat i.
Strosade runt där och var bland kyldiskarna och då i ett litet hörn som man inte märker egentligen stod där en stor frysbok med skåp ovanför där det fanns super mycket glutenfri mat :D  det rä  ju värst bästa ju har dock inte smakt något av det som fanns där än.. eller jo baguetterna tror jag faktiskt att vi har haft hemma någon gång och de var helt okej, men nu såg jag att de to.m hade färdig pizza, elelr alltså såndär som har typ "färska" ingredienser sen stoppar man bara in dom i  ugnen så pang är de klara.

Nästan så att man måste testa någno gång. Får se.

Annars har dagen bestått av att inte alls göra sådär jättemycket. var ner en  sväng på stan men hittade inget så jag åkte hem igen .

Annars har faktiskt kvällen helt och hållet spenderats framför tv'n. förförsta gången på väldigt länge.
Helgen har för övrigt varit väldigt bra, fest i fredgas och annars bara lugn. Inte  helt fel.


Hoppas ni med har haft en bra helg :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback