RSS 2.0

Danstränat.

Fortfarande när jag tänker på den  där  dumma  kommentaren om diabetiker den där tjejen skrev så blir jag irriterad.  Och jag som är  den SISTA som är  långsint.  Nåja. Som jag skrev tidigare idag så hade jag ett blodsocker på 10 imorse och det har jag haft hela dagen. och hon sa att det var LÄTT att ha diabetes typ??  vore det nu så jäkla enkelt så borde jag väl inte sitta här nu EFTER att både ha danstränat i 1,5 timme OCH tagit insulin för att få ner det då borde jag väl inte FORTFARANDE ligga på 10??  åååh  det är  jäkligt. Men så är det the beautiful life ofa diabetic.

Hur som haver på lördag är det tävling :D  Tävling i Älvsbyn så då får vi se hur det går. Men vi går in med samma inställning som vanligt att bara ha kul så ser vi hur långt det leder. Faktum är att det var i Älvsbyn som vi inledde vår tävlings "karriär" för  ganska precis ett år sedan. Så  ett litet mål har vi väl också iofs. det är  att slå vår förra placering där.  Vilken var delad sista plats haha. Men det tycker vi att det borde vi kunna slå. Men  man vet ju aldrig   hur motståndet är och vad de  har för en  dag. Jag hoppas iaf på att vi kommer ha en  bra dag då. Men  jag vet iaf att vi kommer ha roligt för det har vi alltid på tävling  det är  så härlig atmosfär osv.

Var faktiskt ner en  sväng på stan efter skolan  så nu är mitt konto ganska tomt tror jag,  nej nu överdrev jag men  mycket finns då  inte där det är ett som är säkert. Är ju student  som ni vet så då får man  se efter sin ekonomi lite extra. såg att internet räkning kommit också den måste betalas och medlems och tävlings licensen.... oj oj stackars min plånbok. men men. har köpt julklappar färdigt nu iaf. köpte två saker till mig  själv också. en vit tunika från Gina Tricot och ett halsband som jag velat ha fårn ur &  penn  såg att de hade några av just den färgen jag ville ha så då tänkte jag passa på.

Måste dock ner på stan imorrn med och köpa hårspray och klämmor till på lördag.

Så hittade jag jättesöta julklappsetiketter som passar bra ihop med papperet jag också hittade  ska visa :)








Tunikan.




Halsbandet från Ur &  penn.



Julklappsetiketterna.




hoppas ni haft en  bra kväll. :)



XoXo //










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback