RSS 2.0

En bild....

har inte hittat några bilder från dansen än men de kommer jag lovar.
Här är iaf en  bild på "statyetten" vi fick för vår 4:e placering.






Vad har hänt idag då? 
Ja, inte mycket  jag och Fredde har bar tagit det lugnt, skulle egentligen ha jobbat på Scandic idag men jag  mådde inte så  bra imorse, tror det har att göra med de senaste dagarna händelser vilka orsakade lite sömn osv, så har nästan  bara sovit idag.  Men det behövdes.

Imorgon börjar en ny vecka med  nya saker, elelr nya och nya, en massa saker är det iaf.  Men  sista veckan nu innan jul ledigheten vilken  är mycket välbehövlig. Även om det heter "självstudier" och inte jullov, så blir det ju ändå vad man gör det till. Dock hoppas jag på att  uppgifterna vi kommer få inte ska vara lika  "hemska" som de senaste inom omvärldskunskapen var. 


Hoppas ni haft en  bra  helg också. Min har varit det :D



Kommentarer
Postat av: Mia

grattiiiis :D

2009-12-14 @ 23:05:10
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback