RSS 2.0

Fredag = helg nästan.

Hade privatresor idag på förmiddagen. efter det hade jag mitt samtal med Kerstin det givk jättebra :)  var jättekul att höra vad hon tyckte om mig  och hur jag var och hur jag skulle passa i yrket osv.
var jätteroligt att höra vad hon tyckte och även hur de hade resonerat redan vid min intrevju:)  är jätteglad.
Efter idag känner jag mer än jag gjort någonsin att ingenting ÄR omöjligt det beror bara på hur mycket man vill det.

Efter mötet satt jag och Karro hela eftermiddagen på skolan ända till klockan var !4! och jobbade med omvärldskunskapen, de individuella uppgifterna. men det gick jättebra har hunnit ungefär halva nu. Sitter och jobbar på det nu med samtidigt som jag ser idol med Fredde och dricker vin :) 

Nej dagen och veckan har varit riktigt bra ändå.
imorgon är jag ledig och på söndag blir det jobb på Scandic.
sedan kommer det nog bli lite lugnare med jobb ett tag framöver. Jag som faktiskt gillar att jobba.  Scandic är särskilt mysigt på julen sedan ås har jag ju så otroligt trevilga arbetskamrater :)

Nej nu ska jag  återgå till skrivandet.


skrvier mera senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback