RSS 2.0

Fredag.

Klantig var jag igår.
jag råkade ta 2 doser av mitt lantus insulin vilket ju inte var så bra.
Detta gjrode attjag var tvngen att sova på sjukhuset i nett det var inteså roligt.
Är därför jättetrött just nu  så ikväll blir det bara att ta det väldigt lugnt med Fredde.

Så kan det gå! men men gick bra. Men  detta är ännu en sak varför inte diabetes är så enkelt som alla tror.
Just ja måste berätta en rolig sak som hände.
Imorse så skulle jag gå och hämta en  macka, då träffade jag min bästa kompis jenny :)  Hon praktiserar på just den våningen så då fick jag prata med henne en lång stund då blev jag glad:D 


Hur som helst imorrn är det danstävling i Älvsbyn så då blir det att vara där hela dagen.
Jag hoppas det går bra då :) 

Så har jag gjort en maskot till mig och denna bloggen. Den har inget namn ännu. men här får ni se den vad tycks? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback