RSS 2.0

I Luleå.

Haha ja  har blivit ett X antal såna resor i höst närmare bestämt tre. och ALLA  hade med skolan att göra om praktik platser  och jag fick alla tre jag sökte. Men har valt ut två. Fritidsresor för period nummer ett och Ticket för period nummer 2.  Sedan vad som händer till sommaren  återstår dock att se.  men går allt riktigt riktigt bra som vi naturligtvis hoppas så kankse jag  blir delvis lulebo under veckorna iaf. Nå, den som lever får se heter det  ju och jag tar  bara en  dag i taget.

Idag var jag med Karro och hennes kompis Liza till luleå  i praktik ärenden, jag var till Fritte (Fritidsresor) och hälsade på  för jag har ju inte träffat dom har bara pratat med chefen via neil och telefon så det var  jättetrevligt  tror verkligen jagk ommer att trivas bra där samt att få lära mig  jättemycket :)  de verkade  osm vara ett riktigt  härligt  gäng där  väldigt lätta att  ha  och göra med.

Så blev det lite shoppning  också inte så  mycket för min del med två färgglada linnen från JC ett typ chock rosa som gjorde sig  riktigt  bra tillsammans med mitt svarta och ett nytt rött.

Sedan så fick jag även med mig  diverse hudvårdsprodukter från LUSH. det blev e n s.k "boddy scrub"  och typ en  body lotion på kaka:)  och en  metall burk till som jag fick på köpet för att jag köpte två :) 



Buffy small               The soft touch




metall boxen :)



Kommentarer
Postat av: jennifer

härlig färg på bloggen!

2009-12-01 @ 22:48:41
URL: http://livetsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback