RSS 2.0

Jullov....

NU är det ÄNTLIGEN jullov.. eller "jullov" ska man  väl egentligen säga.
Har ju faktiskt fått två hemuppgifter att göra till i Januari Men de får vänta ett litet tag.

Gjorde ju Privatrese provet idag. Jag hoppas jag fick godkänt men jag svarade då iaf på allt.
Var sedan ner en sväng på stan och jisses vad svårt det var att  hitta en parkeringsplats.... men tillslut så.
Träffade Idag och Lena och gick med dem en stund :) blev dock inte så länge för jag var tvungen att åka upp på solbacken och sedan hem för att städa, det var INTE snyggt här. Men nu så... nu är det  både dammtorkat dammsugit och torkade golv så nu är det klart.

Men måste säga att det känns grymt skönt att ha gjort bort proven nu. Nu är ju typ  "det värsta" över, i plugg väg, elelr det vet jag ju inte men jag tror det, omvärldskunskapen är vi ju helt klara med. Dock ska vi ju lära oss diverse olika bokningssystem nu i vår så det lär ju  bli en  del  pluggtill det med men ändå. Är ju praktik då också ju så ett par veckor kommer ju att försvinna där med. Tror att dessa år kommer gå sjukt fort, men då beror det ju på att vi har roligt för det har vi ju;)  gillar verkligen den här utbildningen och ska bli super kul att få gå ut på LIA och prova på hur det är  på riktigt.

Nu ska  jag gå  och duscha, sedan om ett tag kommer fredde hit sedan ska vi promenera ner till stan och gå till hans jobb och  äta julmiddag typ  det blir nog  trevligt jag har aldrig  varit där.

Vad gör ni kära läsare ikväll?? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback