RSS 2.0

Jultävlingen del 1.

Gick bra.  Engelskan var också helt ok förutom at vi fick en sjujäklarns massa läxa..:(  jag =  röd gubbe.
Så gick det ju upp för mig det lilla ljuset jag glömt skriva in i min kalender...  engelska provet som är DAGEN FÖRE provet i privatresor.. im NOT happy. men  det ska väl gå det med.

Känns iaf sjukt skönt att jag har gjort klart ena  uppgiften i religionen.  Sen till p åonsdag ska vi ha jultävling del 2 då är det spanien och Mallorca vi ska kunna då har ju vår grupp lite tur faktiskt jag kan ju en del om älskade Mallis men långt ifrån allt.  och emelie är ju klassens  spanien fanatiker så det borde ju gå bra :)  Och Karro ja hon är bara allmänt duktig  på allt ;)  king va? 

Imorrn är det  fredag. Ska  även  ha  mitt samtal med Kerstin då  det ska bli roligt.

Ikväll har  vi varit på JIP = Johanna  i parken  då Fritidsresor hade sin Agent info om sommarkatalogen  2010. Var riktigt intressant måste jag säga, och man fick ju lite övning  på flygplats koderna till på köpet. smidigt:) några nya har jag nog  lärt mig.

Var lite klantig  dock. Jag och Karro bestämde att vi skulle äta middag på stan före  infon men vi hade ju datorerna med oss till skolan  så vi åkte förbi hemma hos  oss själva först och lämnade av dem. Jag mitt smartskaft glömde ju då att ta med mitt snabbinsulin =  inte bra  eftersom vi skulle äta mat.  Jag åt tacos  så det var ju inte  det värsta tänkbara.  Hann ändå få lite insulinbrist =  lite kramp i musklerna  och obehaglig känsla  i kroppen samt illamående =  mindre kul.

Dock är det ju nästan  lugnt så länge man vet vart det kommer ifrån. Nu har jag iaf  fått ta mitt insulin så nu är det redan borta. 

Nu ska jag  plugga lite  engelska och flygplants koder tror jag sedan blir det att duscha. Och sova.

tur att det är jul snart då blir det lite lugnare ett tag... Praise the lord :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback