RSS 2.0

Lördag.

Äntligen helg!  och jag är  ju ledig idag  är väldigt skönt. Var också mycket skont att sova längre imorse :)
Jag som hade tänkt hinna  klart hela arbetet om säkerhet igår kväll. Det blev inte riktigt så, men jag skrev klart om alla länder iaf  så nu håller jag på med sammanfattningen. När jag har gjort det tror jagatt jag ska göra klart reseofferten och sedan tänker jag ta helg, nåja till imorgon kväll iaf.

Jag har säkert nämnt detta i något tidigare inlägg, men  hur som helst så är det så att jag formligen avskyr att ha uppgifter som ska göra hängades över mig, då gör jag hellre klart dem direkt så att man kan ta det lugnt sen.


blev ett kort inlägg nu, kanske för att dagen  "just börjat"  iaf  hos oss idag. Återkommer senare
nu ska jag göra klart mina arbeten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback