RSS 2.0

Lucia Buggen i Älvsbyn.

Vilken helg det har varit allt i från sjukhus besök till prispallar. Ellr nåja bredvid prispallen  men ändå en  pall plats för vi fick både pris och poäng det är första gången jag stått på en prispall i en tävling i hela mitt liv:D  oj så glad och chockad jag blev.

Och mitt blodsocer har legat bra hela dagen  har haft "perfekt" värde hela dagen. 6.3 :) hurra :)

var så roligt  för i morse innan tävlingen sa jag  och mi ndanspartner att vi skulle göra som vi alltid gör gå in ge järnet ha kul och se vart det tar oss. Så brukar vi ha egna mål också. och idag var vårt mål att slå vår senaste placering  där i älvsbyn då. För för ganska precis ett år sedan så började vi vår tävlings "karriär" just där och hamnade då på en delad sista plats. och idag går vi och kommer 4a! helt galet.  Såhär  sa vi då sen, när vi gick vidare från kvarts finalen till semi, "men nu har vi ju nått vårt mål, vad ska vi göra nu då?" "då slår vi vårt placering i Umeå tävlingen sa min partner. Vilken var 6e plats och super bra tyckte jag då . Men vi gick in med  den inställningen samt att gå in på golvet ge gärnet ännu en  gång i finalen försöka övertyga den siste domaren som ännu var lite "tveksam" men ändå ville se oss dansa igen så vi gjorde det  vi gick in på golvet  gav järnet hade superskoj och då tänkte jag,  jamen, som bäst kommer vi nog  5a, så ni kan ju tänka er att jag blev superglad chockad och väldigt förvånad när de ropade upp vårt nummer 82 som 4a. :)  har varit en  super bra dag helt enkelt och två av våra par gick upp till C klassen :) stort grattis till dom, så i en  klass så  hade tog  vi både första andra och tredje platsen :D  så sjukt bra :)  totalt tror jag det blev 9 pokaler eller något  jag kan bara säga BRA JOBBAT SKELLEFTEÅ DANSKLUBB:)

Dock när vi skulle åka hem så  gick vår buss sönder så  vi fick vänta i evigheter på en ny  men till slut så  fick vi tag på en och ett x antal timmar senare är vi nu hemma i Skell igen.  Med en rolig dag i bagaget så det är  helt okej :)

Imorgon ska jag  jobba.

Jag lovar att  visa bilder från tävlingen så  snart jag fått tag på dom :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback