RSS 2.0

Ny frisyr

Har varit till frissan nu på förmiddagen.
Jag fick ett presentkort på en klippning av mina  snälla föräldrar nu innan jul. Som en "för julklapp". Blev jättenöjd med klippningen också :D
har sedan  varit och promenerat runt på stan och handlade även lite saker.

Detta är vad som följde med mig hem:



Örhängen från ur & penn :)



Halsband från Lindex :)



Lite hårstyling från Kicks :)  ska testa detta och se om den verkligen är så bra som det sägs haha :)
Nej men den kommer nog funka fint :)



Samt en tvål från The  body shop minns inte vad doften heter men den doftar iaf helt underbart :)

ska skära den i mindre  bitar och lägga in i mina garderober :)  Då kommer det dofta super gott där :) förhoppningsvis :)

Nu väntar jag på att Jenny kanske ska komma förbi här så  ska vi gå upp på arenan till b hallen och titta på när  Fredde ska spela hockey med  entrepenörerna tror jag det var . minns dock inte riktigt vilka de ska möta men det blir nog  bra.

Vad gör ni idag  kära läsare??


Kommentarer
Postat av: sara

Skulle gärna vilja se en bild på din nya frisyr ;)

god jul!

2009-12-23 @ 23:48:58
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback