RSS 2.0

Onsdag.

Sitter i datasalen på skolan  nu har vi privatresor och har fått kolla lite på olika sidor som man  använder sig av när man är "agent". gansk  kul och intressant att faktiskt få en  "riktigt" bild över hur det ser ut egentligen.

Tidigare idag hade vi omvärldskunskap och fick veta att imorgon ska vi typ  ha ett litet "prov" på greklands övärld typ  vilka som hör till vilken "zon" osv. så jag vet ju  vad ajg har att gröa ikväll. Sen är det ju den individuella uppgiften så jag passade på att fråga vår lärare då jag tycker att jag har fastnat lite. Men det löste sig  så nu kanske jag äntlgien  kan bli färdig  med den ena uppgiften iaf. Känner mig  ganska stressad just nu känns som om det är  sjukt kycket som vi ksa  kunna innan jul men det kommer lösa sig det vet jag. Bara man  tar itu  med det  gasnka  snart så  att man inte  väntar till sista dagen med det men det kommer jag inte göra det vet jag.
Har faktikst blivit ruskigt duktig på den  punkten.  Så ikväll blir det att plugga Grekland, plygplats koder och skriva på religionsarbetet tror jag. Just ja så var det ju att förbereda Engelskan. puh.

Nåja.  helg snart igen. Söndag blir det att jobba på Scandic men lördag är jag ledig  iaf.
Känns dock äåndå som om man kommer ha det man  gör när man är ledig också dock. men det blir nog bra.

Annars är det en bra dag.
Mitt blodsocker är bra, eller det var det i morse iaf, har inte med mig den hit tillskolan...  jag glömde den...:( eller glömde och glömde det är  typ slut stickor till den  så jag ksa åka förbi apoteket och hämta ut fler nu efter skolan.
Men imorse när jag vakanade var mitt blidsocker lite lågt. Hade dock lite godis vid sängen som jag åt. Dock är  godis aldrig  gott när man  "måste" äta det.  avskyr att ha lågt blodsocker på morgonen. tycker det är som så obehagligt. Men måste säga att det har blivit bättre nu  när jag och min diabetes sköterska kom överens om att vi skulle sänka mina grund doser (mitt långsamma insulin som ligger under hela dagen  Lantus är namnet på det.) så då blev det bättre. Kankse måste sänka dem ännu mer  vilket inte gör något. Huvudsaken är att det  har blivit bättre iaf.

Så nu börjar strax lektionen om hoppas ni med har en  bra dag. 

Vi hörs sen .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback