RSS 2.0

Senare.....

Mozart kulorna blev bra, både mamma och pappa och jag  har smakat. Men jag smakade bara för att jag fick lågt blodsocker. Annars hade jag faktiskt inte gjort det, även om jag faktiskt råkar tycka att godis och andra godsaker är väldigt gott och jag brukar fuska och äta sådant flera gånger i veckan även fast jag inte borde. MEN jag har gjrot  det förr och kan göra det igen, efter nyår så ska jag  endast äta sötsaker på lördagarna. Börjar jag  typ  vid just nyår  så är det som "lättare" att börja med det än om man ska försöka  göra det  typ "mitt i". Nytt år- Nya tider aja jag tror ni fattar. Så att så  ligger alltså min plan till.

Nu är även min tävtt klar eller nästan  all  ska  lämna min julklänning  här så ska min snälla mamma fixa bort en  fläck som har blivit på den. Jag tyckte att det var lika bra att  använda samma igen i år som jag hade förra året, ger ju inget att slänga ut en  massa pengar på en  ny bara för  att.

Har även  faktiskt  varit effektiv och börjat på en  av hemuppgifterna vi fick i skolan. Sådet känns som bra ska  kanske fortsätta på den  imorgon.

Ikväll blir det  skridsko åkning i stan med  Fredde Jenny och Nicke  ska  bli super skoj har ju inte hunnit åka något i år :D




Väldigt gammal  bild  men ändå:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback