RSS 2.0

Senare....

Så nu ÄR jag faktiskt klar med uppgifterna BÅDE säkerhets uppgiften OCH rese offerten dock har jag inte skickat in den än.

Sitter just och pysslar med lite bilder som jag tagit på smyckena jag har gjort som jag har pratat om tidigare att lägga in. nu Äntligen fungerar min kamera igen för nu har jag fått nya batterier av min snälla pappa :D

Bilderna kommer att hamna i det nya kategorin Izzy Jewellry :)  där kommer alla mina bilder på mina egengjordasmycken att hamna hädanefter. då är det lätt att hitta ;)

Vad har hänt idag då?  förutom plugget jag  gjorde sist jag  skrev? 
Jo, vi har hunnit vara till Innervik på födelsedags fika för Freddes bror fyllde år  så då var vi dit :)  var mycket trevligt. Sedan blev det en sväng på Coop för att handla lite ingredienser till middagen det blev tacos.. Mmm:)  gott var det.


Fredde var också iväg till hockeyplan en stund som han har längtat :)  jag vill också åka men mina skridskor är tyvärr inte här i stan de är  hemma hos mamma och pappa.


om en stund så kommer bilderna upp är snart färdig :)  funderar på att fixa en  ny header till bloggen och byta färg igen. men vi får se hur det blir  sådant brukar ju som ta ett tag......  nåja  ny header tror jag iaf att det kommer bli.


vänta och se......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback