RSS 2.0

Till Mamma och Pappa

Ska strax stänga av datorn för att bege mig ut i snön med lill bilen.
Ska åka hem till mamma och pappa  för att tvätta då det är  upptaget i tvättstugan här fram till julafton, jag menar vem har väl tid att vara där då?
tur iaf att dom inte bor så långt bort.

När jag ändå är där hade jag  tänkt göra lite julgodis:) har ju inte gjort något sådant i år än så det ska bli kul. Annars ska vi egentligen göra det den 23 men vet inte om jag kommer hinna då.Men men det får vi som sagt se.

Blir nog en  ganska lugn dag  annars.

Som jag skrev igår,  jag ska byta design här på bloggen jag hittade en som jag gillade me n måste fixa tillden lite vilket  alla  som känner mig  vet kommer ta sin lilla tid :)  så ser det konstigt ut här så vet ni varför.

Nej nu ska jag  ta mina saker  och börja  åka  ska in på ICA maxi och handla ingrediser också.


Hoppas alla  ni där ute får en fin dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback