RSS 2.0

Tisdag.

Idag har jag och Linda varit väldigt duktiga vi har suttit på skolan typ  halva dagen och pluggat engelska och prvatresor, eller nåja koderna iaf. Men engelskan gick typ  bra ska gå igenom kapitel tio också och orden men sen hoppas jag att det kommer gå bra på torsdag.  angående privatresorna så tror jag iaf att jag har lyckats greppa det där med avbeställningsskydd/ försäkring det är ju alltid något iaf :) ska bara lära mig resten också.är ju som bra att kunna ....

Imorgon kommer ju fritte och ska lära oss sitt bokningssystem tror jag att det var ??  eller är jag helt ute och cyklar??  visst var det den 16e? hmm tror jag får gå in på moodle och titta efter annars så lär man ju märka imorrn.


Onsdag imorrn, snart e veckan ändå slut och det ska bli ganska skönt, jullov med hemuppgifter det blir nog bra hoppas de går fort att göra. Nåja den som lever får se antar jag :) 

Nu ska jag  ta mitt middags inusulin och måla naglarna sedan ska jag leta fram mina vita dans mockasiner och bege mig ner till klubben för trivselkväll=) var ett tag sedan jag var på en sådan så ikväll blir det av, julavslutning ju....

Ska väl försöka hinna plugga lite till också men får se hur det går med det.


Ska ni göra något roligt ikväll??=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback