RSS 2.0

Torsdag

Och veckan går fort.  GUD vad det går fort nu alltså. Idag har vi endast engelska nu på eftermiddagen
var guld värt att få sova imorse :)  behövdes.
Tack klassen för igår var super skoj :)  vi lekte Dobidoo och spelade när och fjärran och hade det allmänt mysigt med  glögg, lussebullar, pepparkakor, skumtomtar , clementiner? och annat julgodis  jag smakade årets öfrsta knäck som emma hade gjro de vär super goda :)  Vore jag en "regelrätt" diabetiker så borde jag  väl bara ha ätit clementin... om ens det.  Men nu är det ju såhär att jag inte följer regelboken  jämt. Jag smakade också på godsakerna men jag fick ju såklart sota för det senare.  när jag kom hem låg  mitt blodsocker på high :(  = inte bra.
men som min läkare en gång sa. "så länge man vet varför så är det ingen fara."  och varför visste jag ju så jag tog 10 enheter snabbt insulin när jag skulle sova och nu på morgonen hade det gått ner till 10. så det var ju relativt bra men jag hoppas att jag får ner det ännu mera. ska kolla  värdet senare under dagen.

Har perecis ätit  frukost/ lunch det blev  en kopp te med  mjölk i och ne  ägg macka :) 
nu ska  jag  åka till skolan.

hörs mer senare 

hoppas alla  ni underbara läsare  får en  fin dag :D 
och att alla  får må bra idag. 


Tot Zijns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback