RSS 2.0

TV4

Nu har jag gjort som några andra diabetiker också gjort.  Jag har äntligen mailat tv4 om en  diabetes gala.
SÅ ALLA DIABETIKER OCH ALLA ANDRA OCKSÅ SOM LÄSER MIN BLOGG MAILA NI OCKSÅ SÅ ATT VI KAN FÅ  VÅR  GALA Det är  vi faktiskt värda :)

Kvällen  har varit otroligt  rolig  Erika har varit  här hos mig och det var så  längesen vi sågs så  det var  super trevligt  vi har bara suttit och pratat tjejsnack. oj vad ajg har saknat henne :) 

Har även  hunnit med att  titta lite på mallorca och Spanien ikväll och jag tror det kommer gå  bra imogron eller jag hoppas i alla  fall på det. imorgon har vi också privat resor :)  blir nog  bra. 
Nästa vecka är det både prov i engelska och privat resor men sen  borde det väl bli lite lugnare hoppas jag. men men  man vet ju aldrig  nu ska jag  gå och sova i alla fall.



hoppas er kväll också varit bra.





Jag och Erika (gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fasiken vad du är duktig Izzy =)

Blir så imponerad av ditt engagemang =)

2009-12-09 @ 00:10:36
URL: http://sarapl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback