RSS 2.0

Wishes.....

Ja,  jag rä  ju en riktig sucker för parfymer.  Älskar att ha massa olika att kunna välja emellan beroende på vilket humör man är på.
Det var SUPER bra när jag bodde på Mallis. Parfymerna var inte super billiga men ändå billgare än de är  här hemma, så fanns det ju lite andra dofter än de som finns här. Det är  så roligt när man är utomlands.
Sitter och tittar lite på Eleven.se och hittar några godingar som jag vill ha :)



Britney Spears  Circus fantasy.

Såg  den på stan förra veckan  :)  har ju bådeden  rosa och den blåa sen innan:) (båda sen Mallis ;) ) Men den blåa är min favvo av de två.




Sedan  har vi den här, den vet jag inte riktigt hur den doftar men av vad jag läste om den så tror jag att jag nog kan gilla den.  Ska se efter nästa gång jag är  på stan om den finns :)



Sen har vi ju den här,  den  tror jag också doftar  underbart den  vill jag också ha :) sen så är ju flaskan väldigt snygg också;) eller vad tycker ni??=) 




denna fick jag förra julen :)  doftar också  väldigt gott och den hör också till mina favoriter.



Här är den som finns med på min önskelista i jul:)
Har gått och dreglat över denna väldigt länge så  jag hoppas att jag får den nu i jul den doftar heelt  gudomligt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback