RSS 2.0

Eyeliner och väska.

Det blev det på stan och saker till midagen.
Men i prylväg blev det eyeliner och en väska.
Jag älskar the make up stores giltter- eyeliners, eller för att var korrekt så gillar jag de flesta produkter hos dem, de är  ju ganska dyra men då är de riktigt dryga så de räcker länge samt håller bra.
Eyelinern jag köpte idag heter "blue sea" och var  superfin. Att den var på rea gjorde ju inte saken sämre heller.
Sedan hade jag jättetur när jag skulle köpa min väska, det är en svart "kuvertväska" kan man säga i lack med en  rosett på rymlig och söt på samma gång. den var också på rea, jag trodde att den kostade 99:- för den var ju nedsatt till det, men jag hade missat at det visst var halva rea priset så då blev det ju ännu billigare, ett riktigt klipp helt enkelt :)
var förbi Cubus också och tittade på plysch-dressar men hittade ingen  fin.

bilden kommer från make up store.
bild på väskan kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback