RSS 2.0

"Farbror barbro"

Första gången jag hörde det namnaret var ev erika so mhade fått en sådan mysdress i julkapp.
var det Petra som hade haft en röd  sådan som du hade lånat i Boogart's turnébuss under den tiden??
hur som helst, jag vill ha en rosa:) eler en babyblå kanske  me n jag tycker det är svårt att hitta någon, jag vill htta en billig och snygg jag har varken råd eller vilja att köpa en  för  700-800 spänn. cubus har fina eller hade förut i allafall nu vet ja inte om de fortfarande har sådana, jag får vä tittta efter senare idag helt enkelt när jag ska ner en sväng på stan.
Jag har fösökt att leta upp en  bild på en rosa, men jag hittade ingen bra.

Skriver mera sedan. Bilder kommer också men jag har tyvärr varekn kamera eller kabel till mobilen här.
håll till godo :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback