RSS 2.0

Fredag:)

Var förbi i hos mina föräldrar iförmiddags för att hämta mer insulin till mig, mitt lantus hade tagit slut så det var ju inte så  bra.
Ingen var hemma så det blev ett kort besök.  Vi hade också bestämt oss för att åka förbi i Boviken och titta på "Beach Soccer"  som håller på både idag och imorgon.  var ganska mycket folk och inte så kallt,  hade varit på topp om solen had skinit också. :)  Träffade Johanna som jag jobbar med på Scandic hon skulle spela så vi tittade på deras match en stund :) sedan vandrade vi runt lite och efter det åkte vi hem  till fredde och gjorde lite lunch.
Om jag inte hade jobbat imorgon och om det skulle vara sol så hade vi nog åkt dit imorgon också och tittat.
Annars har det varit en ganska lugn dag.
Ska åka iväg ner till stan  på en stund för att äta middag på O'learys. 
Tänk att under mina 22 år här i stan  så har jag aldrig  ätit någon mat där, så det blir nog bra.
Vet inte vad som hnder resten av kvällen  skulle tro att det blir att tadet ganska  lugnt och inte lägga sig alltför sent, jag ska ju som sagt jobba imorgon.
Har tyvärr inga roliga bilder att lägga ut. idag heller...:(  ska bli bättre på det jag lovar ;) 

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback