RSS 2.0

Fredag.

då var det  fredag igen :) har dock känts hela dagen nästan som att det var lördag, undrar om det hade att göra med att vi var på festivalen igår och att jag jobbade idag?
Nåja, jobbade gjorde jag i alla fall, och vi hade mycket att göra, men vi klarade det.
Imogron blir det mera jobb liksom resten av helgen och måndag.
Men jobb är ju bra. :)
Har också gått och funderat över hur jag ksa göra med låtarna och vilken jag ska välja, innan söndag måste jag ha meddelat låt val, men jag tror jag vet nu, men jag säger inget ännu.

Igår var vi på festivalen nästan hela dagen, på dagen gick jag med Mia en stund vi hade väldigt roligt :) och sedan på kvällen gick jag och fredde dit och satt i wallmans tältet med lite annat folk från företaget där han jobbar  (och där jag tidigare jobbade.)
Det var också väldigt trevligt me nkvällen blev inte så  sen eftersom vi båda skulle  jobba idag. Men kul hade jag i alla fall och det är  ju det som räknas :)  jo, vi åt Langos til midadg också det var första gången jag åt det på festivalen och kag tycker det var helt okej.
Ikväll Spelar Ledin och vi såg i tidningen på jobbet att Tv4 ska sända  den koncerten Live så den blir det nog kanske att titta på en stund, det skulle ju vara med en heldel bra låtar såg jag idag :)
Nej nu ska jag  gå härifrån men hoppas alla får en mysig kväll det tänker i alla fall jag  ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback