RSS 2.0

Galet.

Kommer ni ihåg när jag skrev om att de hade ringt från Lingman&Co och ville att jag skulle komma och tävla i Östersund??
jag kunde ju inte ta mig dit och då frågade de om jag kunde tänk mig att vara med någon annanstans istället?
Jag sa att jag kudne tänkam mig att vara med i Umeå i Augusti i Popcorn tävlingen som ska ta plats där.
Gissa vad?? 
Igår hade jag fått ett mail med en inbjudan till just den tävlingen :D  så nu den 8e augusti blir det att stå på Scenen på  Noliamässsan i Umeå :) ska bli riktigt kul.

Haha jag som inte ens hade sökt...;)  nåja ibland vill ödet annars och jag kan inte göra annat än tacka och ta emot. sånt här är ju kul ju :)

Och veckan efter blir det Mallorca :)
mycket att se fram emot nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback