RSS 2.0

Göteborg.

Nu tänkte jag också passa på att visa  några bilder från resan jag gjorde till Göteborg i vintras, i december var det til och med.


Det här stället rekomenderar jag             Liseberg.behöver jag säga mer ?
verkligen att besöka om man är i Gbg.


Här tror jag är samma scen som från den         det måste ha tagit en stund
som de sänder "Lotta på Liseberg"                     att sätta upp alla lampor.
men här på bilden är det en skridskobana
istället för vatten.

WWF. :)                                                     Karusell. fint va?

Jag tycker det är  så otroligt fint och mysigt med alla lampor:)

"Spökträdet" vid spökhuset.                 "The haunted house" ;)
              Tyvärr var vi aldrig in här jag hade mina stövlar med klackar
              och man fick inte ha några klackar när man gick i huset.
              Men det gjorde ingenting :)

Isshowen var hur bra som helst :)

 Snögubben.                           Lisebergs kaninerna åker tillsammans
                                                  med isprinsessorna.

Såhär såg jag ut då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback