RSS 2.0

Parfym...............

Sista dagen på mitt vikariat avklarat, nu är det extra om gäller igen.
Dagen har varit  väldigt lugn och gått väldigt bra.
Efter jobbet var jag ner på stan en sväng för att leta ett nytt gele nagel-set då min gamla, just blivit -för gamla. jag funderade också på att köpa  til någrs stickers eller diamanter men det blev inga, jag hittade inga jag gillade sådär särskilt. Så istället ska  jag nog gå förbi på hobbyaffären någondag framöver, där brukar man få ideér och bli uppfinningsrik ibland.
Naglarna jag gjorde idg blev ganska bra, det var längesedan jag gjorde sånt där nu men jag hoppas  att det kommer sitta där de sitter ett tag i alla fall. Så gjorde jag dom "lagomt" långa. tycker jag i alla fall ni ska få se blider på dom senare när jag fått till någon fin.



Mitt gele kit varfårn Depend, och jag måste säga att i av nagelprodukter så är deras de jag gillar mest. det är både bra OCH har ett bra pris. Där ser ni lite av mina naglar också.



Nu till något annat, jag gillar ju parfymer, jag vet ine om ni vet det men det gör jag i alla fall och  har ju som så många andra några särskilda som ligger en speciellt varmt om hjärtat, mina ska jag visa snart.
Jag kan meddela att jag köpt eepå mig ett PAR av den varan när jag bodde på Mallorca förra året. :) Jag tror jag ksa leta någon fer nu när i åker ner igen. De räker ju faktiskt väldigt länge också.

Sedan så drog jag fram några lådor med prylar från lägenheten där jag bodde öfru, och däribland fyndeade jag flera paarfymer jag hade nästan helt glömt bort så det var ju ett stor plus .
Jag älskar att gå igonom gamla lådor där man  nästan har glömt bort vad som finns i så får man som en överraskning när man hittar igen saker som man som sagt hade glömt bort.



Här är några av mina favoriter. (alla köpta på Mallorca,  blev ju nästan en i månaden haha..)

1. Britney. Spears - Midnight fantasy.
2.Custo Barcelona- Custo Barcelona.
3.Britney. Spears- Fantasy.
4.Hugo Boss-  Deep red. (den här använder jag mest. nästan  varje dag.)
5.Escada- Sunset Heat.
6.Escada- Pacific Paradise.

Jag måste nog  ändå säga att Hugo Boss och Escada är mina största favoriter i parfymskåpet.


det var vad jag hade att säga idag. vi hörs.
Godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback