RSS 2.0

Kväll.

Blev en  ej så hektisk dag idag. vi varsom tidigare nämnt ner en sväng på stan.
köpte inget  annat än ny  bodylotion:)  både en body butter och en annan. :) sedan blev det  hem  till min snygging så gjorde vi sallad till middag och fruktsallad till efterrätt :) inte dåligt :)
har titta lite på film nu senare ikväll eller jag kan inte säga att jag tittade hela tiden, jag spelade  data spel också :) älskar "Pussel spel". :)  Det har också hunnit med att regna  men det  är  bar mysigt :)  på kvällen  får det gärna regna bara det inte gör det  under dagarna, om man inte jobbar då, då gör det inget även om det regnar :)
Nej nu blir det faktiskt sängen :)  hoppas på fint väder imorgon :) hade varit skoj att åka och titta på strand fotbollen :) men vi får se.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback