RSS 2.0

Lördag.

Och ännu en  arbetsdag är avklarad :) den gick faktiskt också bra.
Synd dock att det inte blir någon stadsfest för min del det hade varit väldigt oligt,  var in på ica en sväng efter jobbet och det var super mycket folk där som var festival fina :) lite önskade jag nog  att ha kunnat få vara en av dom ;)  men  nästa år kanske.
Man kan inte få allt men  jag har ju ett jobb och ett vikariat som jag är väldigt  väldigt  glad över att ha så det jämnar nog ut sig ;)  istället för att slösa pengar i helgen  så sparar jag dom och jobbar ihop fler, ty de behövs ju alltid och man tycks oftast ha för lite av dessa tyvärr  ;) nästan i alla fall.
Nåja det kommer fler år som sagt.
Ikväll blir nog en lugn kväll tror jag eventullt att vi åker ner en sväng på stan, inte på festivalen då, men ajg tror att vi kommer stanna hemma :) och det är  ju inte helt fel heller.
få mysa en stund med min snygging är värt allt i världen.:)

Nu blir det inte mer, känner att jag  bara svamlar en massa för jag är ganska så trött.

Ha en super rolig kväll nu alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback