RSS 2.0

Måndag.

Jag lovade ju att återkomma med vad jag tyckte om filmen! jag har jobbat hela helgen och inte riktigt haft tid att blogga, så jag ber om ursäkt öfr fördröjningen men nu är jag tillbaka.
Filmen ( The Proposal)  var  SUPER bra. den rekomderar jag starkt att se :) man fick verkligen skratta ibland och farmodern som var med  var nästan den sötaste tanten jag sett gud så  gullig hon var.

Fredagen var nog  den drygaste arbetsdagen på länge och runt ett snåret där såg jag verkligen inget slut på dagen, jag förstod inte hur  jag skulle hinna allt men det är  tur att jag har så hjälpsamma kollegor :)  vi hann till 4 andå :)
Jag minns också att jag tänkte, "okej, det kan i alla fall inte bli värre än såhär, morgondagen kan bara bli bättre".
Lördagen blev faktiskt bättre också, och även söndagen.
Hade dock trott och förberett mig på att dagens arbetet skulle vara mycket tyngre, men det gick bra ovanligt lite öfr att vara en  måndag jag hann tillochmed ,ed att troka alla golvlister (för hand) samt damsuga heltäckningsmattan intill dem ,fast inte hela våningen.  Imorgon är sista dagen på mitt vikariat och på onsdag är  jag ledig :D  hoppas det är  bra väder då:)

Minns ni armbandet från Chique som jag skrev om i ett tidigare inlägg??
Det är i alla fall på rea nu och jag har sådan beslutsångest om jag ska köpa det eller inte.....
detta var det.   Nåja, jag ska ge  det ett par dagar till sen får  vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback