RSS 2.0

Nu är det klart!

Nästan i alla fall.
dn 14:e åker fredde och jag till underbar Mallorca :D 
den 8:e tävlar jag i Popcorn tävlingen på Stor Nolia mässan i Umeå och efter det tar jag och Erika tåget ner til Göteborg och väran älskade Mia :D

Dagen idag:

Jag har jobbat, fick dock lite sovmorgon när jag inte började förrän 9.
Gick ganska bra, stressade lite men det måste man ju ibland. Har även hunnit med att prata med min älskade Sara :) och på torsdag får jag äntlgien träffa henne igen :D ska bli så otroligt roligt.
När jag hade jobbat klart åkte jag och fredde för att inhandla middag och diverse drycker till helgen.
Middagen blev tillslut från pizzerian tre kronor :) för min del blev det en kebabsallad:DÄven om det hade varit sjukt gott med pizza. Jag väljer mina pizza gånger omsorgsfullt så jag är glutenintolerant, dock så tilhör jag den lila lyckliga skaran avfolk som tål att äta vanligt möjl någongång ibland och har då så tur att jag ka  äta en  pizza :)
I övrigt så har källen varit lugn. har tittat lite på sex and the city skivan som jag hade kvar i min dator. nu blir det nog sängen snart :)

Just ja!  igår inhandlade jag ett nytt nagellack.  såhär ser det  ut :)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha så sjukt att jag inte märkte att du stod och petade på mig :P

Sjukt skoj att se dig iaf :D Längtar till torsdag <3

2009-08-03 @ 19:32:35
URL: http://sarapl.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Jag vill oxå åka uuutomlands! Fredde har typ lovat att ni kan ha mej som handbagage :D

2009-08-10 @ 19:21:59
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback