RSS 2.0

Pärlor och discgolf :)

Jag har gjort om det vita halsbandet jag gjorde tidigare då det förut också hade endel rosa inslag. ska lägga upp en bild senare.  Snart ska jag ge mig på det båla också, tyvärr har jag dock inte fått tag i några blåa "Cubic Zircon" pärlor eller hur det nu stavas, hoppas ni förstår vad jag menar i alla fall. :) Ska visa bild på det också när detär  färdigt senare.

Ikväll hämtade vi först upp Jenny på busstationen och sedan styrde vi bilen mot Dallas och mat.
det blev som vanligt tacos för min del;)
Efter middagen åkte vi ut till Bergsbyon och spelade Discgolf :D  det var  lika roligt denna gången och det gick faktiskt lite bättre för mig  än förra gången :) Jag och Jenny ägde ändå skogen ;) Men kul var det  :)
Så när vi var på näst sista hålet så var de några som var där och som tränade elelr  vad ajg ska  säga (två killar )
Så kom jag jenny och fredde och ställde oss vid sidan av öfr att vänta, så kastar den första och det gick ju som bra, men då när den  andra skulle kasta så skulle han väl "Imponera"  på oss elelr nåt, så då sa han någonting jag minns inte vad och så skulle han väl försöka kasta lite lagom coolt sådär. Gissa vad som hände ??  joo han kastade ungefär  1 meter och rakt ner i backen. LITE kul var det.... synd att ngen avoss var särskilt intresserade av det men  som sagt lite  rolig incident var det ändå :)  och jo jag höll på att ramla ner i ett dike nästan, annars var det jennys disc som nog blev "renast" av  allt "badande" ;) Fredde var så  snäll och hjälpte mig  att få upp min när den var i diket han behövde inte ens krypa som jag hade gjort  och nästan ramlat i..:P  men upp kom den i alla fall :) 
det var väl ungefär min kväll. vad ahr ni gjort ? 

här kommer lite bilder från  vår  episod på discgolf banan :)


Jenny hämtar discen.                             Jenny "in action" ;)

Jag med discen i högsta hugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback