RSS 2.0

Solvarma jordgubbar, havet och smycken.

Ja, ack dessa vackra ting.
surfar runt för att se efter om jag kan hitta något av intresse och snubblade över detta.
är inte detta armbandet väldigt somrigt och sött?  jag tycker om det väldigt mycket och gillar du  det lika mycket så finns det på Chique och kostar 229:-



Har inte så mycket mer att tillägga, vi har tagit det väldigt lugnt idag.
Var en förbi hemma hos mamma och pappa idag skulle hämta lite  kläder och sådant. Sedan bestämde vi oss öfr att åka iväg till Byske och vara på stranden, tyvärr så var det väldigt kallt och bålsigt så vi blev inte kvär det specielt länge.
Åkte tillbaka hem igen och mamma berättade att det fanns mycket jordgubbar i trädgårdslandet så jag begav mig dit öfr att se efter. Kan inte säga mycket mer än OJ så goda de var. INGET slår att få äta solvarma jordgubbar direkt från landet.
Åkte tillbaka till stan och åt middag, sen har vi inte gjort så särskilt mycket, jag jobbar imorgon och fredde ska förbi och serva bilentro jag det var så  vi ska båda upp ganska tidigt.
Får se vadsom blir imorgon efter jobbet. höres sen. Nu blir det kvällsfika och sedan sängen.
Hade fint alla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback