RSS 2.0

Söndag.

Jo, någon fyndigare rubrik kom jag tyvärr inte på.
Vad har hänt idag då?
Jo, jag har jobbat idag med :) det gick bra, tyvärr så  är  jag förkyld, är inte skoj,
jag avskyr att känna mig hängig och så.
Men det känns i alla fall lite bättre när jag är  här hos min snygging :)
Imorgon jobbar jag också sedan är jag  lite ledig :) 
Ska bli skönt. Imorgon kväll ska vi också till Myckle och grilla med Mia osv.  det ska blir  super skoj även om kanske inte vädret kommer vara det bästa.  Min pappa fyller också år imorgon så jag ksa ringa och gratta honom nästa helg är ju festen som jag skrev om tidigare, och angående klänningen som jag hade med i samma inlägg så kommer det inte bli den som jag ska ha på mig . det kommer nog  bli smma outfit som jag hade på midsomarafton.
såhär såg jag ut då, men nu syns inte mina kläder men min krans gör det i alla fall, och midsommar bilden har jg ju lovat länge nu.
så här kommer den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback