RSS 2.0

Tisdag, ledig 2 dagar= nästan helg.

Jo, just nu i mitt liv så är det nästan "helg" mitt i veckan också vidare.
Dock ska det bli skönt att vara öedig i hela två dagar nu plus den kommande helgen, och jodå, det kommer blir ett och annat besök på Trästock. :)

dagen idag då, har gått ganska bra började ju jobba vid 9. fick gå på våning 1 idag med  (familje våningen) men det gick brajag  jobbade med Emelie idag :) det är  bra med ettan man  får oftast gå två eller i alla fall nu på sommaren, det kan som sagt vara lite drygt att städa en hel våning själv med nästan bar 3 och 4 bädds rum. :)
hur som helst så gick det bra.
nu ikväll har jag och fredde druckit upp vinflaskan som jag fick i söndags och myst. vinet smakade helt okej:)
blev även lite frukt ( vindruvor och melon) och lite gurka och morötter med dip yummie :)

jag måste faktiskt säga att jag tycker mycket mera om att dippa grönsaker än cips jag vet inte vad det är som gör det men så är det i alla fall... så får man inte ont i magen :P

Imorgon ska vi nog ner en stund på stan och titta på glasögonbågar åt fredde och jag ska köpa ett nytt hårspary tror jag mitt andra börjar tyvärr vara slut nu.... OCH  on exakt 1 månad idag så är vi på Mallorca :D:D  känns inte helt fel ;)

några fina bilder från Cala D'or / Cala Egos får avsluta detta inlägg.....


Las Rocas                                               Club Martha's

"penguin dance" i poolen          Jagsjunger "en helt ny värld" som snövit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback