RSS 2.0

Torsdag.

Men i mitt fall sett som lördag. Nu är jag ledig i två dagar :) ska bli skönt.
Lördag börjar jg jobba igen och jobbar till tisdag tills jag är ledig igen men jag gillar att jobba, det är ju kul att tjäna pengar som man kan använda åtminstone endel av och göra någonting kul med senare.
I förrgår fick jag ett brev från kommunen där det stod att jag var antagen till TRAC- Diplomerad resekonsult utbildningen som startar här i stan i höst. det kändes otroligt bra :) Jag klarade mig hela vägen och nu vet jag också vad jag ska göra i två år framöver, fram till 2011 då de förutspår att den här lågkonjunkturen ska vara lite bättre. det hade ju inte varit helt fel. att både ha en utbildning och förhoppningsvis ett jobb som man verkligen VILL ha, som mna kan känna sig at man  faktiskt är  väldigt kvalificerad för.  Nej just det där med att faktiskt ha ne  riktig utbildning känns väldigt väldigt bra.

Idag står inte så mycket på schemat men det blir nog ett besök nere på stan  eventuellet.
Sedan får vi se vad som händer ikväll.
vad ska ni göra idag?
 
Hittade ingen  rolig bild så det fick bli en bild på en glad izzy på väg tillbaka från Sparkles ( Hade just tittat på fotboll Sverige-Spanien, spanien vann men det gjorde inte ås mycket då jag håller på Spanien näst efter sverige.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback