RSS 2.0

Trästock festivalen.

Den såkallade "Trästockfestivalen" äger rum i helgen här i Skellefteå.
Vi kom precis därifrån, vi var och tittade och lyssnade på Veronica. Maggio som förövrigt var riktigt bra, jag  är inget "stor-fan" men hon går helt klart att lyssna på. Sedan tycker jag också att hon faktiskt är ännu bättre live än på radion, till skillnad från de flestaandra artister. Så det var ju roligt. Vi tittade på lite dans sedan också och strosade runt och pratade med folk.
Väldgt kul att se alla gamla ansikten från skoltiden osv.

Jag glömde dock ta kort på en  skylt jag såg som var lite rolig, det stod : "Kast med liten dator"  så antar jag att man  typ  skulle kasta längst. Man kastade typ hådrdiska och sånt, lite udda och finurligt.
På trästock finns det mesta.





Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hoppas också att hon kommer hit snart :(



Men taack :)

2009-07-18 @ 22:50:24
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback