RSS 2.0

Fruktsallad och pärlor part 2.

Har haft en ganska lugn dag idag.
I förmiddags gjorde jag klart mina halsband som jag började med igår, elelr det blåa för att vara exakt. det vita blev ju faktiskt helt klart redan igår. Fast jag hade ju lite otur, för just när jag var klar med det blåa och just hade knutit ihop det så gick det av så  då var det bara att böjar om igen. Nu är dock alla hela och klara bilder kommer här. :)



blev kanske inte den bästa skärpan då jag fotade med mobilen men hoppas det
fungerar någorlunda ändå.

Fredde var ändå sötast när ha nskulle göra fruktsallad till efterrätt, han gjorde den nämligen i vardagsrummet :)
Men jag må säga at den  blev väldigt god;) 

Detta var d å "skräp påsen"
Jag funderade vad i all världen han skule göra när han kom in med den i vardagsrummet och släppte ner den  på golvet,
då svarade han " du ska inte vara så nyfiken;) "

då började jag förstå vad det var ha n skulle göra :)
 
Färdig :)
  Vindruvorna var också goda.

 
Min efterrätt som jag gjode jag testade den  med turkisk yoghurt och nötter,sådär tyckte jag.
Den gick helt klart att äta men  fruktsallad är godare :)

annars har vi bara myst ikväll=)  nu tittar vi på "Independence day" den har jag faktiskt aldrig sett förut, å andra sidan så är det väldigt många " Klassiker" som jag ännu inte har sett s å lite har jag kvar innan jag är ikapp;) men det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback