RSS 2.0

Fredag eftermiddag.

OJ så skönt. Nu är äntligen företagsekonomi tentan den fruktade äntligen  över.
Känns mycket bra. den var inte så  hemsk som jag trodde den skulle vara heller.  Ska dock bli intressant att se vad man fick för resultat egentligen.

tentan tog bara en timme och när jag kom hem så  har jag städat  här i lägenheten och tittat lite på sex and the city. Något måste ma n ju unna sig. :) man får ta chanserna när man har dom så att säga. 

Imorrn ska jag jobba på Scandic ett tag sen vet jag inte riktigt vad  vi ska hitta på vi har inte  så stora planeröfr helgen tror jag.

åh!  just ja. jag har ju "hör och häpna"  beställt pärlor från Pagoni igen haha. denn gång är  det dock till diverse julklappar osv, jag är ju som lite kreativ av mgi  och gillar att pyssla med saker. har lite mer julklapps ideér på G också, men de delar jag ionte med mig av än, jag måste se om de blir bra och fungerar först haha.

Bra att ha mycket egna ideér när man  råkar vara student. Men ganska kul också att få pyssla lite. sånt gillas.
Nej på tal om pyssla så ska jag nu sluta skriva här för en stund och gå och leta reda på penslarna och oljefärgen och kanske göra klar tavlorna som Jenny ska få, jag har hållit på med dessa två tavlor sedan i somras tror jag. Tur hon har tålamod haha.. men nu kanske jag får lite mer tid när inte ekonomin häger över en, dock är det ju massa annat som ska  fixas, men men.


Vad gör ni i helgen?  hoppas  ni har roligt iaf  :)


XoXo



//

Kommentarer
Postat av: emelie

hej gumman :D

du är verkligen jätte duktig på allt du gör :D

och en super fin blogg har du ... :D

tack för att du skrev till mig på min blogg :D

jo jag har feber ofta .. men tur har jag inte missat så mycket än... har fått typ medicin så att jag ska slippa febern :D så nu hoppas jag att jah ska slippa det ett tag .. men blir så slut ... :(



men men ... du är duktig du som pysslar :D vad ska du göra för fint ???

ihhi kanske är en hemlis ??

nå ja ...

ville bara säga att du verkligen har en jätte fin blogg :D

vi ses i skolan i morgon :D

kram emelie m

2009-11-16 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback