RSS 2.0

Fredag!

Så var det fredag igen :)  veckorna går fort alltså.
har varit på skolan halv dag idag. Vi hade endast privat resor var  mycket intressant :)  sen stannade jag  karro och emelie en stund ch började lite på vårt arbete i omvärldskunskap som handlar om att redovisa ett "nytt" resmål och vi har valt att fördjupa oss i Vietnam. Det ska bli kul.

Var på stan en  sväng efteråt och köpte några nya julderkorationer som jag nu har satt upp i mitt fönster.  Jag gillar att sätta upp kulor i fönstern så det är ju lite synd att jag bara har ett. Men det blev fint iaf.
Har även satt fram lite tomtar och sådär. Jag ska visa  pyntet jag köpte senare då mina batterier fungerar igen de hade tagit slut hmpf.

Hur som helst, fick frågan idag om jag hade funderat på att sälja mina smycken och då var svaret JA det har jag :)
har bara inte hunnit med att göra något åt det mer än att lägga ut bilderna för besködning. Så
om ni är intresserade av något av smyckena så är det bara att skicka en kommentar om vilket så kan vi diskutera priset. :) bara att hojta :)

Dock har jag  gjort en  ny kategori där alla smycken som jag tillverkar kommer att finnas.
Den heter  Izzys Jewellry.

Har kvar några smycken att lägga ut också som jag gjort bland annat ett till berlockarmband som är två radigt. sist fick jag inte till någon blid som gjorde det rättvisa så jag ska försöka igen när batterierna fungerar.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj! Jag hade lagt jätte högt på morgonen då,hehe. Men du har insulinsprutor va? Eller har jag fel för mig?

2009-11-28 @ 18:06:19
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback